מקומות בילוי בערב ברומא

מקומות בילוי בערב ברומא

אם אתם מחפשים מקומות בילוי בערב ברומא, מקום לבלות את הערבים שלכם ברומא, תרצו לבדוק כמה ממועדוני הלילה וברים הצלילה. אבל אילו מהם שווים את מחיר הכניסה? אתה גם רוצה לגלות איפה המקומיים להסתובב, כמו גם איפה אתה יכול לתפוס כמה מנגינות או לרקוד את הלילה. למרבה המזל, רומא יש שפע של אפשרויות בשבילך.

האם לרומא יש חיי לילה?

אם אתה במצב רוח למשקה או שניים אחרי יום עבודה קשה, אתה צריך לבדוק את חיי הלילה ברומא. בין אם אתם מחפשים לרקוד כל הלילה, או סתם לבלות קצת זמן איכות עם חברים, בעיר יש מגוון מקומות בילוי בערב. ממועדוני ריקודים ועד תיאטראות תת קרקעיים, לא חסרות דרכים לחגוג בילוי לילי. עם זאת, ייתכן שתרצה להימנע ממלכודות התיירות הרגילות.

לטעימה של חיי לילה איטלקיים אותנטיים, לכו לפיאצה דלה מדונה דיי מונטי. תוכלו לטעום את המטבח המקומי ולבקר בחנויות וינטג ' רבות. יש גם שפע של ברים ומסעדות ליהנות ממשקה. נסו את אורבנה 47, שהוא בר מרווח עם מוסיקה חיה ורחבת ריקודים. תוכלו גם לשהות במלון מונטי פאלאס, הנמצא במרחק של 10 דקות הליכה בלבד מהקולוסיאום.

אחרי יום טיול מעייף, תהיו מוכנים לבילוי לילי. אם אתם מעדיפים לשתות בסביבה אינטימית יותר, בדקו את בית המשחקים שרי וארי, מועדון פרטי ליד פיאצה נאבונה. שמו של המועדון מרמז שזה מרזח. אתה תידרש להזמין שולחן מראש, אבל הצוות לבושים 1920 וינטאג ' לקבל קופצים. הבר אינו גדול, אבל יש כמה כללים שאתה חייב לעקוב.

לאן יוצאים המקומיים ברומא?

חיי הלילה ברומא מגוונים ותוססים להפליא, עם מבחר גדול של מקומות בילוי בערב ברומא, ברים ומועדוני לילה לכל הטעמים והתקציבים. חיי הלילה ברומא מחולקים למספר סוגים שונים, כולל מועדונים, ברים ואירועי תרבות וחברה. החל מצלילות יוקרתיות ועד צלילות מלוכלכות, רומא מציעה משהו לכל אחד. להלן מספר טיפים לבחירת המקום הנכון לבלות בו את הלילה ברומא.

הלב ההיסטורי של רומא מלא בחיי לילה תוססים, ולכל שכונה אישיות משלה. טרסטוורה, רובע תיירות פופולרי, הוא ביתם של ברים, מסעדות, יקבים ומקומות רבים בהם המקומיים הולכים על מתאבן. יש גם הרבה סמטאות מרוצפות אבן לחקור. אם אתם רוצים לרקוד ולראות הופעות חיות, המרכז ההיסטורי של רומא הוא מקום נהדר להיות בו.

פיגנטו היא שכונה היפ עם סצנה אופנתית, המתחרה בברוקלין בירך ובמגוון שלה. יש אינספור ברים הומואים, מועדונים ידידותיים ללהט, ומקומות מוסיקה חיה לבחירה. האווירה התוססת מושכת תיירים מכל הגילאים. יש משהו לכל אחד בפיגנטו. אם אתה סטודנט, אתה יכול גם לבדוק את אחת הדירות נעימות רבות ומבנים היסטוריים המרכיבים את השכונה.

האם יש מועדוני לילה באיטליה?

בשעות היום תוכלו ליהנות מהמוזיאונים, הגלריות והאפריטיבו של העיר, אך חיי הלילה כאן מתחילים במועדון. לערב הרפתקני יותר, לכו לאחד ממועדוני הלילה הרבים ברומא. במהלך חודשי הקיץ, ישנן אפשרויות רבות לטעימות יין ואפריטיבו. מספטמבר עד מאי, מועדוני לילה פתוחים, ותוכלו גם לנצל את שירות התחבורה הציבורית של העיר, הפועל עד 5 בבוקר.

בערבים תוכלו לרקוד את דרככם דרך הזוהר והזוהר של העיר באחד ממקומות בילוי בערב ברומא. אחד המועדונים המתוחכמים והאלגנטיים ביותר ברומא הוא קטיפה, הממוקמת ליד פיאצה די ספאניה. מועדון זה פתוח בכל סוף שבוע ומושך אליו ידוענים. ישנם שלושה חדרים במועדון זה, כל אחד מהם מציע סוג אחר של מוסיקה. חובבי הבית צריכים לבחור בערבי הנושא 'הבית', המתקיימים ביום חמישי, שישי ושבת. משקה עולה בין 10 ל -15 אירו.

מועדוני הלילה הטובים ביותר בעיר ממוקמים בלב העיר. המועדונים הטובים ביותר כוללים מוזיקה חיה וסטים של די. ג ' יי, אבל אם אתה רוצה לרקוד כל הלילה, נסה את מועדון פייפר, שמנגן פעימות טכנו ומוזיקת האוס. מועדון לילה זה ברומא הוא המקבילה לסטודיו 54 בניו יורק. תוכלו לרקוד כל הלילה למוזיקת האוס במועדון זה.