טיול בטוסקנה

מה שצריך לדעת על תכנון טיול לטוסקנה

במקרה אתם מתכננים חופשה באיטליה, מומלץ להעיף מבט על כמה עצות נסיעות. במאמר זה תגלו מדוע חשוב לתכנן טיול בטוסקנה, ומה לעשות כדי להפיק את המרב מהטיול שלכם. כדי לעזור לך להחליט על הזמן הטוב ביותר לבקר בטוסקנה, הנה כמה דברים לעשות:

מהו החודש הטוב ביותר לבקר בטוסקנה?

החודש החם ביותר בטוסקנה הוא יולי. הטמפרטורות בשעות היום באזור הן לרוב באמצע שנות השלושים, ואילו הטמפרטורות בלילה הן בסביבות 22-27 מעלות צלזיוס. אוקטובר הוא גם אחד החודשים הנעימים ביותר לנסוע לטוסקנה, מכיוון שהטמפרטורות מתונות ויש מעט קהל. הסתיו מביא שפע של פסטיבלי קציר לאזור, מכיוון שהענבים והערמונים בשלים. בעוד שמזג האוויר באוקטובר פחות יציב מזה של ספטמבר, אוקטובר עדיין מציע טמפרטורה נעימה לסיור.

מאי הוא אחד החודשים הפופולריים ביותר לנסוע לטוסקנה, עם טמפרטורות מרחפות סביב 25 מעלות צלזיוס. תגלו גם שבתי ספר איטלקיים יוצאים מה -15 ביוני ועד השבוע הראשון של ספטמבר, מה שאומר שהים חם מספיק לשחייה. מזג האוויר הוא גם נעים ברוב הערים והעיירות, ויש שפע של אירועי חוצות להשתתף. מאי הוא גם זמן נהדר ליהנות מאזור היין האיטלקי, מכיוון שכרמים רבים פותחים את שעריהם לציבור לטעימות יין בחינם.

בעוד חודשי הקיץ הם החודשים העמוסים ביותר לתיירות בטוסקנה, זה עדיין זמן טוב לבקר עבור המראות וטעימות יין. בעוד שהטמפרטורות יכולות להתחמם למדי באוגוסט, עדיין יש צינה קלה במהלך היום והלילה, וזה מושלם למי שרוצה להירגע ליד הבריכה. כמה כרמים ויקבים מארחים גם פסטיבלי פרחים לחגיגת היופי הטבעי של האזור.

מדוע תכנון טיול לטוסקנה הוא חיוני?

מתי לבקר: בעוד הקיץ הוא הזמן הפופולרי ביותר לנסוע לאיטליה וטוסקנה, חודשי הסתיו והחורף הם מדהימים באותה מידה, עם טמפרטורות מתונות וקהל נמוך. כדי למנוע את ההמונים, לתכנן את הטיול שלך מחוץ לעונה. עונות הכתפיים אידיאליות לביקור בטוסקנה, עם טמפרטורות מתונות ומחירים נמוכים יותר. כמו כן, זכור כי ישנם פחות פסטיבלים ואירועים בעונות הכתפיים, ואטרקציות רבות נסגרות בתקופה זו.

התמצאות: נהיגה בטוסקנה אינה חוויה של המערב הפרוע. זה כבישים זעירים ורבעים קרובים. אי אפשר להגיע לרבים מעיירות ימי הביניים באזור ללא מכונית. אמנם קל יחסית לעקוף את העיירות הגדולות יותר, אך סביר להניח שתצטרך לנסוע ברכבת או באוטובוס כדי להגיע לכפרים קטנים יותר. אם אתה טס מצפון אמריקה, סביר להניח שתצטרך להתחבר דרך עיר אירופית גדולה כדי להגיע לטוסקנה.

מתי ללכת: למרות האקלים של איטליה הוא ממוזג לאורך כל השנה, יש עדיין מספר אבני חן נסתרות בטוסקנה. בעוד הגבעות הירוקות של האזור הן ציוריות, החלק הצפוני של המדינה הוא הררי, המכיל את הרי האלפים האפואניים המחוספסים. בדרום, אזור החוף האטרוסקי הוא ציורי, עם חופים יפים. בפאתי מדבר אקונה הוא אזור יבש דמוי מדבר.

איך לתכנן טיול לטוסקנה?

הדרך הטובה ביותר לטייל בטוסקנה היא ברכב. בעוד תחבורה ציבורית מצוינת עבור נסיעות בתוך הערים, בעל הרכב שלך הוא חיוני לטיולים באזורים הכפריים. אתה יכול לחקור עיירות קטנות על גבעה על ידי עצירה בכנסיות כפריות או עצירה בעיירות הגדולות יותר. למרות נהיגה באיטליה הוא בטוח, זה יכול להיות קצת כאוטי, במיוחד בערים הגדולות. על מנת להפיק את המרב מהטיול שלך, עליך לשקול לצאת לסיור או לשכור רכב.

בזמן שאתם בטוסקנה, נסו לאזן בין אטרקציות היסטוריות לבין כיף בחוץ. בין אם זה חופים חוליים או חורבות עתיקות, אתה לעולם לא נגמרים של אפשרויות. הקפד לכלול טיולים ופעילויות ידידותיות לילדים כדי לשמור על כולם מאושרים. אם אפשר, אתה יכול אפילו לשקול השתתפות פסטיבלים מקומיים וחגיגות עבור מבט מקרוב על התרבות. לטוסקנה יש משהו לכל אחד. נוסע איטי, מודע יתוגמל עם חוויה אותנטית יותר.

אם אתם קצרים בזמן, התמקדו בפירנצה ובאזור היין קיאנטי. אם יש לכם חמישה ימים, תוכלו לנסוע בכביש לסיינה, פיאנצה, מונטפולצ ' יאנו ועיירות מימי הביניים. אם יש לך יותר זמן, שקול לקחת טיול ארוך יותר כדי לחקור את החוף ואת הערים מימי הביניים. חבילת טיולים טובה יכולה לכלול כל דבר, החל מפירנצה ועד החוף. רק זכור כי מסלול זה הוא רק מדריך.

תוכלו למצוא מתכנן טיולים לטוסקנה באתר סלקטד.