כיסוי ברזנט

מה לחפש כשאתה קונה כיסוי ברזנט

כיסוי ברזנט לפי מידה עבור הקרוואנים שלך יכול לעזור להגן על חפציך מפני האלמנטים. עם זאת, עליכם לדעת מה לחפש כדי להבטיח שאתם מקבלים את כיסוי הברזנט הנכון עבור ה- RV שלכם.

מהו כיסוי ברזנט?

בעיקרון, כיסוי ברזנט הוא גיליון גדול של חומר חזק המשמש להגנה על הדברים. זה יכול לכלול כל דבר, החל ממכוניות לקרוואנים. זה יכול לשמש גם כדי להרחיק דברים מהגשם או להכיל פסולת.

ישנם סוגים רבים ושונים של ברזים לבחירה. חלקם מיוצרים מוויניל בעוד שאחרים עשויים מבד. הסוג הנפוץ ביותר של חומר ברזנט הוא ויניל. אלה עמידים וקלים לניקוי. עם זאת, יתכן שהם לא אטומים למים.

ברזורי בד מיוצרים מכותנה ומטופלים כדי להפוך אותם לעמידים בפני טחב ומים. אלה גם נושמים ויכולים לעמוד בטמפרטורות גבוהות. הם גם עמידים בפני אש. עם זאת, הברזלים הללו יכולים להתכווץ אם הם נחשפים לאלמנטים.

גם ברזנט ויניל עמיד ומגיעים בסגנונות שונים. מרבית הברזלים הללו משמשים לציוד בנייה. הם יכולים לשמש גם למיטות משאיות. מלבד היותם חזקים, הברזלים האלה גמישים, מה שמקל על התקנה.

ברזנטיות כבדות עשויות מפוליאתילן פרימיום. הם גם עבים, כך שהם נועדו להימשך זמן רב יותר. יש להם גם ספירת רשת גבוהה לסטיית רוח טובה יותר. הקצוות מחוזקים לעמידות מקסימאלית.

עובי הברזנט נמדד ב- MILs. קל יותר להתפשט כיסויים דקים. יש להם גם סיכוי נמוך יותר לקרוע. עם זאת, הם מוסיפים משקל נוסף לעומס.

מהם הגדלים של כיסויי הברזנט?

בחירת הברזנט בגודל הנכון להגנה על המטען שלך היא קריטית. אם אתה קונה ברזנט קטן מדי, לא תוכל להגן על המטען שלך מפני האלמנטים. עם זאת, אם אתה קונה ברזנט בגודל הנכון, אתה יכול להגן על המטען שלך מפני האלמנטים תוך שאתה עדיין מסוגל להסתובב.

ברזים מגיעים בצבעים וחומרים שונים, אך תפקידם העיקרי הוא להגן על המטען שלך מפני האלמנטים. החומר שהרזנט עשוי ממנו יקבע את משקלו ועמידותו. ככל שהברזנט עמיד יותר, כך סביר להניח שהוא יימשך זמן רב. הברזלים העמידים ביותר מיוצרים מסיבי פוליאתילן, השזורים היטב.

חלק מהברזורים מיוצרים מפוליאסטר מצופה PVC של 18 גרם או 14 גרם. ברזולים אלה עמידים במים ויגנו על העומס שלך מפני האלמנטים. אם ברצונך להשתמש ברזורים אלה באתר בנייה, יש להזמין אותם מעט גדולים יותר מהגודל הדרוש.

ברזנטים כבדים נועדו להגן על העומס שלך מפני האלמנטים, אך נועדו גם לטפל במכונות כבדות. חלק מהברזנטים הללו עשויים פלדה, שהיא פחות עמידה בפני חתכים מפלדה. אם אתה מסוגל להשתמש בברזנט הפלדה, שקול לרכוש מגני קצה.

אם אתה רוצה לחסוך כסף, אתה יכול לקנות מכשולים פוליטיים שהוכנו מראש. ברזנטים אלה בגודל "גדלים חתוכים" שהם סטנדרטיים בתעשייה. באופן כללי, הברזנט המוגמר קטן בכ -4 או 5% מגודל החיתוך.

כיצד לבחור את כיסוי הברזנט שלך?

בחירת כיסוי הברזנט הנכון היא דרך נהדרת לשמור על הציוד שלך מוגן מפני האלמנטים. ברזים מגיעים במגוון רחב של גדלים וחומרים, מה שאומר שעליך לבחור אחד שמתאים לצרכים שלך.

ניתן לקבוע את איכות הברזנט על ידי עובי וחומרו. אתה יכול גם לבחור להשיג אחד עם ציפוי עמיד במים. ציפוי זה יגן על הברזנט מפני האלמנטים וייתכן שיהיה צורך ליישם אותו כל שלוש עד חמש שנים.

מאפיין חשוב נוסף של ברזנט הוא קלות השימוש. תלוי בברזנט שתבחר, יתכן שיהיה צורך לאבטח אותו לפני ההסרה. זה ימנע ממתחלף מים ויסייע במניעת התנשפות.

צבע הברזנט יכול גם להשפיע על ביצועיו. ברזנט כהה יחזיק מעמד בחום, ואילו אור קל יאפשר יותר אור לעבור דרכו. כמו כן, קל יותר להתקין ברזנט עם Grommets.

החיסרון הגדול ביותר של הברזלים הוא המשקל שלה. אם הברזנט קל מדי, הוא יפוצץ בקלות. בחירת המשקל הנכון היא הדרך הטובה ביותר לשמור על הברזנט במקום. הספקים מוכרים משקולות כיסוי שונות במלאי. ספק עשוי לכלול גם את משקל הכיסוי במחיר הברזנט.

הדרך הטובה ביותר להחליט על הברזנט הנכון היא לקחת בחשבון את מטרתו המיועדת. ברזנט קל עשוי להתאים לכיסוי דלת, ואילו ברזנט כבד יתאים ביותר לכיסוי רצפה.