ימי גיבוש

כיצד לתכנן יום גיבוש לחברות

מהן ימי גיבוש לחברות? איך אתה יכול לתכנן יום של בניית צוות עבור החברה שלך? הנה כמה רעיונות. – קבץ את חברי הצוות לשתיים עד שלוש קבוצות. אתה לא צריך לעשות פסקי דין דעות קדומות. לדוגמה, תוכל לקבץ את עמיתיך לפי אם הם ינשופי לילה או אנשי בוקר. אתה יכול גם לסווג אותם על סמך מה שהם אוכלים. אתה יכול גם לסווג אותם לפי מה שהם אוהבים לאכול. לדוגמה, חלקם עשויים ליהנות פיצה אננס בעוד אחרים עשויים להעדיף סושי. חשוב על תחומי העניין של עמיתיך לעבודה כדי לוודא שחברי הצוות נמצאים באותו עמוד.

מהם ימי גיבוש לחברות?

ימי גיבוש לחברות הם דרך נהדרת לקבוצות להתכנס. מירוצי ממסר, מירוצי שק ושדות מוקשים בעיניים מכוסות הם חלק מהפעילויות שתוכלו לנסות. פעילויות אלה נועדו לסייע לעובדים לבנות אמון ולפרק חסמים. כיף תוך כדי כך גם ייתן להם הזדמנות ללמוד אחד על השני.

בכל ימות השנה, ימי גיבוש ארגוניים אפשריים. אלה יכולים לכלול עבודה עם עשבים מקומיים ואיסוף זרעי צמחים מקומיים. בעוד שהחורף הוא זמן מושלם לבניית צוותים, המצליחים ביותר יכללו קבוצה של אנשים שעושים משהו בחוץ שדורש הרבה ריכוז, תקשורת ותעדוף.

עליך לתכנן פעילות גיבוש צוות הרלוונטית ליעדי החברה שלך. אוניברסיטת בריגהם יאנג מצאה כי משחק משותף יכול להגדיל את יעילות הקבוצה ב -20%. למרות שפעילות זו עשויה להיראות פוגעת בעיני חלקם, מחקרים מראים שיש לה יתרונות רבים לימי גיבוש לחברות.

בניית צוות תאגידי קל עם מקום על חוף הים כמו מועדון החוף הסהר. המיקום היפה הזה הוא מקום נהדר לעזור לעובדים ולמנהלים להסתדר. זהו גם מיקום נהדר לפעילויות גיבוש צוות כמו ציד נבלות או בניית טירת חול. פעילויות אלה מחזקות חברויות במקום העבודה תוך הגדלת התפוקה.

איך מתכננים יום גיבוש לעבודה?

אחד הצעדים הראשונים בתכנון יום גיבוש צוות הוא יצירת סדר יום. על סדר היום להתוות את הפעילויות והפגישות ולהפיץ לחברי הצוות מספר שבועות לפני האירוע. זה ייתן להם מספיק זמן להתכונן ליום ולהתרגש מזה. אתה יכול להוריד את המדריך האולטימטיבי לסדר היום המדגם של בניית צוות.

פעילות אחת המעודדת יצירתיות היא מרוץ מטוסי נייר. עיצוב מטוס נייר ממלא תפקיד עצום בטיסה, כך שחברי הצוות יכולים להצביע למטוס הנייר המעוצב ביותר. פעילות מהנה נוספת היא טורניר משחקי לוח. פעילות זו תאגד את חברי הצוות ותחזק את קשריהם.

הזמן את הצוות שלך להצטרף לתהליך התכנון. זה יבטיח שהתהליך הכולל יהיה חלק יותר. מעורבות הצוות בתכנון יכולה גם לעזור להבטיח שהחברה כולה תהיה על הסיפון עם האירוע. אירוע גיבוש צוות יכול לקרב את הצוות ולשמש גם שיעור חשוב בנושא מנהיגות ועבודת צוות.

פעילויות גיבוש צוות נועדו להגביר את התקשורת, ההבנה והאמון בין חברי הצוות. זה עוזר להם לזהות מטרות משותפות ולפתור קונפליקטים. זה גם עוזר לטפח מעורבות עובדים ותרבות חברה.

מהן פעילויות גיבוש צוות טובות?

זוהי דרך נהדרת עבור העובדים שלך להתחבר על ידי שילוב של כמה תרגילי בניית צוות. פעילויות מסוימות פשוטות וכוללות שאלת אנשים כן או לא שאלות. זה מעודד אינטראקציה ותקשורת. חלקם קצת יותר מורכבים. לדוגמא, פעילות אחת משתמשת בזוגות אנשים ומבקשת מהם לנחש איזה אדם משקר. פעילות מהנה נוספת משתמשת ברשימת אובייקטים להתאמה עם אנשים.

ציד נבלות הם גם דרך נהדרת להגדיל את עבודת הצוות. הפעילות מחייבת את כולם להשתתף ומעודדת יצירתיות ופתרון בעיות. ציד נבלות נהדר גם לצוותים בכל הגדלים וניתן לערוך אותם בתוך הבית או בחוץ. לא משנה אם העובדים שלך הם צוות גדול או קטן, המשחק יביא אנשים לעבוד יחד ולפתור בעיות.

סיורים וירטואליים הם עוד משחק שאתה יכול לשחק. המשחק הזה יכול לעזור לעובדים חדשים להתיידד. החברה יכולה לארגן טיול וירטואלי לפריז. הם יכולים גם לארגן ציד נבלות מקוון בו צוותים פותרים חידות סדרה. פגישות סטנדאפ הן גם פעילות פופולרית לבניית צוותים.

פעילות נהדרת נוספת היא משחקי לוח קבוצתיים. פעילות זו מושלמת עבור צוותים בעלי רצף תחרותי. כל אחד מחברי הצוות נרשם למשבצת זמן. משגע, ג ' נגה ומשחקים המשתמשים בקלפי משחק מציעים זמני משחק סבירים. חברי הצוות שזוכים יכולים לקבל פרסים.