סנפלינג במצפה רמון

דברים שכדאי לדעת על סנפלינג במצפה רמון

בכל פעם שאתה רוצה ללכת סנפלינג במצפה רמון, יש כמה דברים שאתה צריך לדעת. חלק מהדברים שאתה צריך לדעת הם למה אתה צריך ללכת סנפלינג במצפה רמון, מה שאתה צריך לדעת לפני שאתה הולך סנפלינג במצפה רמון, וכמה כיף סנפלינג במצפה רמון יכול להיות.

האם סנפלינג במצפה רמון מהנה?

ביקור במצפה רמון, עיר מדברית בצפון הארץ, הוא הזדמנות מצוינת לחוות את היופי הטבעי מעורר ההשראה של המדינה. באזור יש אינסוף פעילויות בחיק הטבע, מטיולים רגליים ועד טיולי גמלים ועד גלישת גוף בים התיכון. זה גם מקום טוב לחקור את חיות הבר של המדבר.

מלבד טיולים רגליים, סנפלינג היא אחת הפעילויות הפופולריות ביותר באזור. במצפה רמון יש מספר אתרי סנפלינג, שכל אחד מהם מציע גבהים שונים. הקצר ביותר הוא 15 מטר, ואילו האפשרות המתקדמת ביותר היא 30 מטר.

מלבד סנפלינג, במצפה רמון יש רשימה מקיפה של פעילויות חוצות אחרות. יש גם טיולי הליכה שלוקחים אתכם לאזורים פחות מוכרים בנגב. תוכלו גם לצאת לסיור ג ' יפים כדי לחקור את חיות הבר המדבריות באזור. ואם אתם מחפשים קצת רגיעה, יש מלון יוקרתי המשקיף על המכתש.

במצפה רמון נמצא גם מקלט לחיות בר. בקהילה מדברית קטנה זו תוכלו ללמוד על הגיאולוגיה של המדבר, חיי הצומח וחיי בעלי החיים ממדריכים בעלי ידע.

בעיירה אין זיהום אור, כלומר תוכלו לראות כוכבים מחדר המלון או מחנאות. ישנם גם טיולי ג ' יפים ליליים שלוקחים אתכם למסע למציאת חיות בר מדבריות. וזה היה פארק שמי הלילה הראשון במזרח התיכון, המיועד על ידי האגודה הבינלאומית לשמים אפלים.

למה ללכת לסנפלינג במצפה רמון?

מכתש רמון, הממוקם במדבר הנגב, הוא מכתש השחיקה הגדול בעולם. זהו פלא גיאולוגי המשתרע יותר מ-40 ק מ והוא יעד מרהיב לטיולים רגליים, ג'יפים וטיפוס. הוא מציע גם נופים דרמטיים של הרמות הירדניות. המכתש הוא יעד פופולרי למשפחות.

המכתש הוא מקום מצוין לסנפלינג, שהוא ירידה מבוקרת במורד פני סלע. האתר מופעל על ידי מדריכים מנוסים, שיבטיחו שתהיה לכם חוויה בטוחה ומהנה.

החלק הטוב ביותר בסנפלינג במכתש רמון הוא שהוא בטוח ונגיש לכל המשפחה. זו פעילות מהנה שתוכלו לעשות עם החברים שלכם, או עם בן / בת הזוג. המכתש הוא גם מקום נהדר לשקיעה.

סנפלינג הוא לא לבעלי לב חלש. פעילות זו נעשית בצורה הטובה ביותר עם חברה המתמחה בפעילות, ומספקת את כל הציוד הדרוש. במהלך הסיור, המדריכים שלך יסבירו לך את כל הפרטים. הם גם מציעים מגוון רחב של סנפלינג גבהים ואורכים לבחירתך. האתר מציע מספר גבהים סנפלינג, החל מ 15 מטר למתחילים עד 30 מטר עבור סנפלרים מתקדמים.

מה צריך לדעת לפני סנפלינג במצפה רמון?

בין אם אתה מתחיל או מומחה, סנפלינג במצפה רמון הוא כיף ובטוח. זה הוא פעילות גדולה עבור משפחות וחובבי חוצות.

מלבד סנפלינג, מצפה רמון מציעה מגוון פעילויות. ביניהם טיול ג ' יפים למכתש, רכיבה על אופניים וטיולים רגליים. יש גם סדנאות, לינה ומטבח איכותי.

קל להגיע לאתר ברכב, והמדריכים מנוסים. אתר הסנפלינג נמצא במרחק הליכה קצר ממרכז המבקרים, והשבילים מאורגנים ונוחים. המדריכים מנוסים וידידותיים.

אתר הסנפלינג מוסדר ומנוטר היטב. על המשתתפים לעקוב אחר הוראות המדריכים.

האתר מציע מספר גבהים של סנפלינג, כולל 15 מטר למתחילים ו -30 מטר לסנפלרים מתקדמים. המדריכים מספקים גם הדרכה בראש המכתש.

האתר מציע גם שביל הליכה נוח. הוא מתחבר לתצפית הר גמאל, ונגיש לבעלי מוגבלויות. הוא מרוצף ומעוטר בפסלים סביבתיים. האזור הוא מקום נהדר לצפייה בציפורים.

האתר מציע גם סיורים בכוכבים. המשתתפים מסתכלים דרך טלסקופים מקצועיים, והם מקבלים סקירה כללית של הכוכבים על ידי בעל האתר.

האתר מציע גם סדנאות לנסיגות קבוצתיות. זהו מקום אידיאלי עבור זוגות ומשפחות המעוניינים להימלט מהלחץ של חיי היומיום. האזור שקט, ללא זיהום אור ושמי לילה בהירים.

לפרטים נוספים, לחצו על הלינק:

https://www.adamsela.co.il/%D7%A1%D7%A0%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%92-%D7%9E%D7%A6%D7%A4%D7%94-%D7%A8%D7%9E%D7%95%D7%9F/